DAILY / Julkalender

Jag missade första avsnittet av julkalendern imorse. Jag jobbar ikväll så det bler väl ingen julkalender då heller! Jag ska berätta en hemlighet för er... Jag har faktiskt en paketkalender på mitt rum. När jag var liten fick jag ett paket varje dag från förta december till julafton men nu får jag bara ett papket någongång ibland. Idag fick jag en ansiktsmask :) Även om det inte är så mycket så är det alltid en liten överaskning när man vaknar och ett paket hänger där!

I fredags berättade mamma att min mormor hade broderat en julklappskalender till Micke. Jag fick som uppgift att smugla ner de paketet i hans väska tills han åkte hem. Och sagt och gjort paketet åkte ner i hans väska utan att han märkte något. När han var hemma ringde jag och sa att han skulle kolla jätte noga i sin väska. På ett kort stod det att han inte fick öppna det för ens idag 1 december. Han ville så gärna öppna det igår och han trodde verkligen att paketet var från mig. Men det var det ju inte, jag har inte ens sett den! Men idag så har han i alla fall öppnat den och jag vet att det var en kalender med en hockeyspelare på men mer vet jag inte... Han blev glad och ska ringa mormor senare. På baksidan stod det till och med Till Micke från mormor Ingrid. Gullig mormor jag har ♥


Inte så många paket än, men jag är väl för gammal för sånt här egentilgen ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback