DAILY / Jag har klippt mig!!!

Jag gillar inte att gå till frisören. Vet egentilgen inte varför. Jag tycker ju om att bli ompysslad och så men det är inte lika kul att inte bi nöjd efteråt. Har nästan aldrig bivigt nöjd när jag har gått ifrån frisören. För ungefär ett år sedan bestämde jag mig att jag ville ha långt hår på balen och studenten. På balen var jag hos frisören för att få en fin uppsättning men jag klippte mig inte. Nu ett år senare bestämde jag mig så sent som igår att jag var tvungen att göra något med mitt hår. Det blev ungefär tio centimeter kortare och så tro det eller ej men det blev lugg! Blev inte helnöjd men det blev hyfsat ändå! Färgen blev lite mörkare med, inte riktigt svart men mörktbrunt.

Före:



Efter:


Aaah! Snygging! :D

Nu var du mordig! :D

Emma
2008-11-26 @ 08:18:39
http://hornberg.blogg.se/

Såå fint gumsi=) Pöss

Sara
2008-11-26 @ 17:44:24
http://s82.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback