DAILY / Bad morning!

Har nästan inte sovit alls i natt. Kunde verkligen inte sova när jag kom hem igår kväll vid 12! Sen när jag väl somnade ringde telefonen så jag hann inte och orkade inte svara! Gick sedan upp och duschade, det stod som vanligt två likadana burkar i duchen. En med shampo och en med balsam. Först tog jag ena burken som jag trodde var shampo och sen den andra burken som jag såg var balsam. När jag sedan kollade på burkarna igen så var båda balsam!! KUL! Fanns inte något shampo så lång ögat kunde nå! Priken över i:et var också att telefonen ringde när jag stod där och var super arg och jätte trött! Det var mamma som ringde så när jag var fördig så skulle jag ringa henne.. det var bara det att jag tänkte på mamma och slog min killes nummer.. Min pojkvän svarade med något helt annat namn bara för att vara rolig och jag trodde att jag ahde ringt fel för att det var en kille med okänt namn som svarade! Hur knäppt kan allting bli egentligen!

Nu ska jag i alla fall snart till mormor och få mat!

Dagens outfit:


Svarta slitna jeans från Dr Demin
Blommig tröja från Eve
Jeans väst från Acne jeans
Svarta stora örhängen från Ur&Penn
Silver armband från Pandora
Enkelt silver armband från ?!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback