DAILY / En helt vanlig lördag, nästan!

Micke har varit hos mig hela helgen och igår var vi i stan och kollade efter en mobiltelefon till mig! Jag beställde faktiskt en jätte fin rosa från Samsung som jag får hämta på tisdag :) Efter stan så var vi hungriga och bestämde oss efter många om och men att äta på Mc Donalds. Min lillasyster Hanna jobbade faktiskt så hon pratade en stund med oss. Sen åt jag mina nuggets och Micke sin bigmac. När vi hade ätit färdigt åkte vi till mormor och hälsade på, vi fick massa fika och en mysig pratstund med mormor. När vi skulle åka där i från så fick Micke för sig att vi skulle ha film och godis på kvällen. Vi åkte till Hemmakväll och han hittade direkt filmen som han ville se, så jag bara höll med att den är säkert bra! Filmen var i alla fall Jiddra inte med Zohan, Micke blev så trött på filmen så att han vägrade se klart. Jag och Hanna kollade i alla fall färdigt men jag kan ju hålla med om att Zohan den före detta militären som sedan blev en frisör var lite töntig och det var inte den bästa filmen jag har set. Lite smårolig vissa stunder och jätte töntigt jobbig andra stunder. Om man gillar överdriven action så ska man se den här, annars inte! Det var i alla fall en helt vanlig lördag men skillnaden var att Micke brukar hyra bättre filmer! ♥
 


Den var ingen höjdare precis!

Hanna
2008-10-26 @ 22:04:06



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback