DAILY / Färgglatt

Två busiga Emmor i en Wettergrens butik slutade med att det blev massa färgglada saker överallt!
Vi började med att göra iordning blocken...
Från början var alla vitablock högst upp och senare blev resultatet blev så här:
(Vi tog helt enkelt bort dem och sätte dit färgglada istället)
Här står jag lite och funderar på hur vi ska göra! 



Igår så fixade vi iordning bland en del pennor och småsaker.
Det resulterade till den här fina färgsprakande väggen:



När jag inte kom på något annat kul att göra skrev jag prov ex på massa papper i alla möjliga färger :)
(Detta är inte ens hälften av de papprerna jag skrev på)



Idag så sätte jag fram massa julsaker:











Sedan tog va mängder av busigakort som vi balndannat hängde in på butikschefens kontor :)







Emma gånger två är alltid på topp, nästan! ♥





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback