DAILY / Godmorgon alla goa och glada!

Vaknade tidigt idag med! Ska gå till jobbet snart, kul att gå i ös regn!
Men lite fint är det allt ute när träden skiftar i rött,orange, gult och grönt!




Det blir en lång dag idag, mycket som ska göras! Nu ska jag packa till helgen, ska åka till killen i småland / blekinge.
Först blir det massa jobb, sen ska jag åka till en butik som jag ska jobba i några veckor bara. Sen direkt till stationen och två timmars tågresa! Måste ta med mig en bok och ipoden så jag har något att göra! Hoppas Micke har lagat mys mat när jag kommer! Längtar!

Dagens kläder:







Randig tröja från Ginatricot
Jeans väst från Acne jeans
Jeans från Replay
Silver halsband från George Jensen
Hjärt halsbandet från dagochnatt.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback