DAILY / Hej och välkommen till min blogg!

Jag har länge funderat på att börja blogga men idag gick start skottet.

Jag satt på tåget på väg ifrån Växjö till Borås och lyssnade på Lars Winnerbäcks live skiva när jag hittade gratistidningen Metro. I tidningen stod det att man enklast når 90-talisterna genom att skicka sms, och det tycker jag låter rimligt. Eller så når man dem lättast genom att skicka en så kallad "friend request" på Facebook, haha där föll jag nästen ut i gapskratt helt för mig själv. Metro fortsätter... Generation Z har webcam,blogg, dagbok på Lunarstorm... (Okej?! ) Och begränsat privartliv. De hoppas på jobb utomlands och ser en fet lön som ett bonus. 90-talisterna har varit modemedvetna sedan dagis och ser botox som en dyr variant på läppglans.
 
Jaja.. Artikeln är kanske inte helt sant men den var ju faktiskt lite rolig!
Jag satt sedan på tåget och funderade på om jag skulle börja blogga. När jag kom innanför dörren hemma hade jag bestämt mig och sitter redan nu framför datorn och skriver på mitt första inlägg! Det känns riktigt kul, vi får se hur länge detta håller i sig! 

Dagens tåg outfit:


Svart jacka från Ginatricot
Lila mössa från Indiska
Svarta skin hanskar från Väsk lagret
Lila Skarf från London
Svart väska från Indiska
Svarta glansiga byxor från Cheap monday 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback