DAILY / Massa jobb!

                


Jag har inte hunnit skriva någonting nu på några dagar, jag har haft alldeles för mycket att göra. Jag började jobba på Wettergrens i måndags, den butiken som ligger jämte stora Ica i Knalleland och mitt i mellan Apoteket och Flügger färg. Det är jag och en tjej till som så klart också heter Emma som jobbar i den butiken. (Det är alltid massa Emmor runt mig!) Vi har hittat på massor med roliga saker bland annat tagit fram massa nya spel och så har vi gjort om en hel vägg med massa roliga och färgglada pennor och småsaker. Jag bara älskar att gå runt och kolla på alla fina papper i alla regnbågensfärger och jag har säkert tittat igenom alla klistermäsken typ 100 gånger. Jag är lite smått förälskad i pysselsaker av alla möjliga sorter så den här butiken passar perfekt för mig! Arbetstiderna är 8-17 och vi öppnar så tidigt bara för att det är mest kontorsmaterial vi har så det är företag som kommer in och ska ha ganska stora mängder av varje sort. Vi är nämligen ingen bokhandel som många tror! Fast det har faktiskt varit endel privatpersoner som kommer och köper olika saker ochså som till exempel klistermärken, pärmar och block! Jag jobbar ju även på Mc Donalds så nu i måndags och i tisdags så jobbade jag dubbelt. Jobbade dag på Wettergrens och sedan kväll på Mc Donalds! Det har verkligen varit fullt upp, jag känner verkligen hur ont i fötterna jag har idag!! Ska nog ta ett fotbad snart ♥

HOPPAS ALLT ÄR BRA EMMA! saknar dig i laget:)

JERRE!
2008-10-29 @ 19:25:51

Massor utav Emmor blir alltid bra!

Anonym
2008-10-29 @ 20:16:45
http://hornberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback