NEWS / På stan med Malin

Idag har jag varit på stan med Mailn. Vi gick runt i massa affärer men mest var vi faktiskt inne på Scorett. Malin jobbar nämligen där så hon kan varenda sko där inne. Vi testade massor med snygga skor, dock köpte vi inga men Malin la undan ett par! Sedan när vi blev lite hungriga gick vi och köpte thaimat och drog hem till mig och åt! Efter maten fanns det ju lite vit chokladkladdkaka och godis från igår som vi smaskade på! Vi kollade på datorn hela tiden om hur det gick för våra killar som spelade hockey idag, ska bara tilläga att de spelar i olika lag! Men båda lagen vann i alla fall så det var skönt! Min Micke gjorde till och med ett mål! Härligt, efter som det var seriepremiär och hans andra match i Mörrum. Malin började testa lite kläder och då uptäckte jag hennes tatuering..det slutade med att vi började söka efter tatueringar på datorn. Så nu är jag jätte sugen på att göra en på foten! Malin, det var väl inte så bra gjort?! ;) 

Dagens shopping blev bara en svart lite längre topp från Ginatricot som  är urringad både fram och bak - Malin köpte en likadan!



Den här skon tyckte jag om, men jag blir ju så JÄTTE lång om jag har så höga klackar!
Måste fundera lite på det...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback