NEWS / Nya skor (Precis de skorna som Micke hatar!)

Mamma var ock köpte 2 par nya skor till mig i måndags, jag jobbade så jag kunde inte följa med men jag hade redan tittat ut dem. Ett par är svarta med ganska högaklackar så jag kommer bli lång som en giraff när jag har på mig de. De andra skorna är de som Micke hatar, han tycker att de är så fruktansvärt fula. Men jag kunde i alla fall inte låta bli att köpa dem :) Som motargument till att Micke tyckte att de var fula så sa jag att jag är så frusen om fötterna när jag kollar på hans hockey matcher så jag måste bara ha ett par! Jag la även till att han ändå inte ser de efter som han är på planen och jag är i publiken... hihi.. Jag köpte i alla fall de skorna utan hans samtycke så jag hoppas att han inte kommer hata mig när jag har de skorna på mig!! ♥







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback