DAILY / Svart katt

Jag jobbade sent igår kväll med, jag körde hem vid 12. Jag brukar alltid skicka sms till Micke och säga att jag är hemma och så. Igår gjorde jag det när jag hade kommit hem men innan jag hoppade ut ur bilen. Jag öppnade bildörren och skickar iväg smset. Och in i bilen hoppar något luddigt. Ser först inte vad det är men sen ser jag att det är en svart katt som sitter vid mina fötter. Jag ropar till för att jag blir rädd, och tänker att nu vaknar säkert alla grannar. Men vad jag vet så var det ingen som hörde mitt rop! Jag sparkar i alla falll ut katten ur bilen men då ställer sig katten utan för våran ytterdörr och mjauar. Jag försöker få iväg den men den kommer som ett spjut tillbaka. Tillsist kommer jag in genom dörren utan katten. Vi har stora fönster i hallen som går från golv till tak och katten sitter utanför och tar upp tassarna på glaset och bara mjauar! Så jag släcker alla lampor i hallen och går och lägger mig, sen hör jag inte katten mer! Men hela natten drömde jag om hemska katter som rev mig och grejer...

Idag ska jag till mormor och äta, får antagligen massa fika också! Mums! Sedan ska jag jobba ikväll med, men idag blir det inte så sent!


Dagens outfit:

T-shirt från O´Neill
Jeans från Replay




Vill bara poängtera att bilderna som hon tar, kommer ifrån MIN kamera!!!

Av någon lustig anledning tog Emma beslag på den!?

Micke
2008-10-23 @ 20:39:22



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback