DAILY / Tågresa

Igår åkte jag som sagt tåg från Växjö till Borås. När jag gick till stationen i Växjö så blev jag väldigt törstig. Jag gick in på Pressbyrån och köpte mig en sådan där ny Ramlösa Balans med persika smak... I reklamen verkar den ju vara såå bra och jätte god!


...men där misstog jag mig! Den kan jag verkligen inte rekomendera! Usha, den var absolut inte min smak, kunde inte ens dricka upp den!

Jag ville ju absolut inte att tåget skulle vara försenat eftersom jag skulle jobba, men det blir ju aldrig som man tänkt sig! Tåget blev en kvart försenat på grund av att vi hade ett mötande tåg och att någon idiot hade rökt på toaletten. Jag hann precis på pricken till jobbet!

Hoppas ni hade en bättre dag än mig! ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback