DAILY / EN SUMERING AV MÅNDAGEN

I förrgår gick jag och Micke upp kl kvart i 6 på morgonrn. Eller klockan ringde i alla fall då, sedan låg vi så klart kvar en stund i sängen. Vi gick upp och gjorde i ordning oss. När vi skulle gå ut till bilen så halkade jag på ute trappan. Fick världens största blåmärke på armen. (visar det senare) Blev skit skraj och hela min rygg fick ont. Vi åkte til Mickes jobb där jag kollade på tv en stund. Micke körde mig sedan till växjö där jag skulle ta tåget hem. Jag gick in på ica och köpte en god yoggi och en smoothie som blev min frukost på tåget. När jag kom hem till Borås så gick jag raka vägen till sunhouse och solade. Riktigt skönt. Efter det kom Emma Benngtsson och mötte upp mig. Det var såå längesedan vi träffades. Vi känner varandra genom basketen på något sätt, men har aldrig spelat i samma lag. Vi gick i alla fall runt i massa affärer och paratade om allt möjligt roligt. Vi åt även en god thai buffe. Mums. Efter stan åkte jag och Emma hem till mig och när hon gick hem var det bara en timma kvar till jag skulle till jobbet. Jag jobbade och slet ända till klockan var över två på natten. Jag körde sedan hem och somnade så snabbt jag la huvudet på kudden!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback