DAILY / HELGEN

Jag har varit lite dålig på att uppdatera nu de senaste dagarna. Men nu ska jag berätta lite vad jag har gjort:

I fredags så jobbade jag hela dagen och sedan kom Micke och hämtade mig kl 4 när jag slutade :) Blev riktigt överraskad eftersom han hade skrivit ett sms till mig där det stod att han inte han komma så tidigt, men det gjorde han! Vi åt lite mat och drack en chokladmilkshake sedan bar det iväg till stan för en runda i det fina vädret. Det var då jag köpte den mintgrönaklänningen på Ginatricot och Micke köpte ett par G-star jeans och en t-shirt från Acne. Kvällen blev bra med massa godis och Så ska det låta på tv.

Igår så gick jag och Micke upp jätte tidigt. ungefär kvart i 8. Det är inte ofta man går upp så tidigt en lördag men kl 9 gick tåget till Göteborg. Så där gick vi hela dagen och shopppade. Jag köpte ett par jätte glansiga leggins på Zara och en t-shirt med ett New york tryck på Weekday. Micke köpte en Repaly t-shirt på NK och en mysig hoodtröja från Svea. Vi åt en god frukost när vi kom till Göteborg och sedan lunchade med bakpotatis och räkor.

När vi kom hem hade pappa startat grillen och det blev årets försa grillade fläskfile! mums.
 
Idag så sov vi ganska länge och sedan hoppade vi upp och tog en dusch. Vi åkte ner till mormor och åt med en del av släkten. Nu sitter vi framför tv:n och kollar hockey, eller jag kollar messt på datorn faktiskt.

Borde faktiskt packa färdigt nu med för imorgon kl 5 på morgonen bär det av till Cypern.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback