DAILY / hmm..onsdag..eller?

Det blev ju ingen uppdatering igår, tråkigt nog. Men jag kan ju skriva nu vad som hände en onsdag som igår! Jo då förstår ni jobbade jag från kl 6 på morgonen till kl 1 ungefär. Efter en jobbid dag på jobet blev gick jag en promenad till Coop för att ta ut pengar. Där träffade jag två 3 killar som snackade gärnet om att byta abonnemang eller att köpa trådlöst internet. Allså det var bara två killar men de jobbade som säljare för 3. Jag bad dem ragga upp min pappa nästa gång för att han har mer koll på sånt än vad jag har. När jag väl kom loss från dem promenerade jag vidare till mormor där fick jag mat. (Fisk, potatis och sås med massa olika grönsaker, både varma och kalla!) Jag läste tidningar och spelade kinashack med min lilla mormor. När klockan blev si sådär 5 så hoppade jag på bussen och for ner till stan, gick till gymmet och sprang en stund. sedan blev det yoga en timme och sedan lite spring igen. Jag åkte hem, hämtade upp en kebabpizza på vägen och sedan delade jag den med min lillasyster. Bra mat efter ett långt träningspass! Kom på nu när ja nästan har skrivit färdigt att det nog var i tisdags efter jobbet som jag var inne på Coop och 3 killarna snackade! Haha. Strunt samma! Nu saknar jag min pojkvän som aldrig verkar ringa. Får väl ringa honom då! Ciao




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback