DAILY / HOCKEY DAGEN

Igår träffade jag alla tjejr från Mickes hockeylag, de hade sagt till alla att vi skúlle vara på Scandichotell i Karlshamn och att killarna skulle vara ute på en ö. Så vi träffades nästan alla tjejer, det var nästan ingen som kände varandra så det var lite spänt. Vi blev presenterade för varandra lite lätt av en kille från klubben. Han sa vem som var ihop med vem och vad alla gjorde.

Efter det fick ví veta att vi skulle åka ut till ön där killarna var och överraska dem! Så vi drog iväg till båtarna som skulle hämta upp oss och när vi kom till ön så gick killarna tipsprommenad och vi började gå den också. efter det blev det golf, pilkastning och lite andra lekar,prat och mat. Vid 3 tiden åkte vi båt tillbaka och alla åkte hem på var sitt håll.

Vi åkte hem och duschade och gjorde iordning oss sedan åkte vi på 1 års kalas hos Nellie. Hon fick en supersöt docka av oss :) Vi fick mat och massa fika. 

Efter kalaset åkte vi vidare till förfesten med Mickes lag och alla tjejer. Vi hade en riktig trevlig dag och kväll!! :D:D 

Min kamera var tyvärr inte laddad så det blev inga bilder på en sådan här bra dag. Men jag hoppas att jag kan få lite bilder av Emma från förfesten för jag vet att hon tog en massa! Det lustiga är att hennes kille heter Mikael precis som min! Emma och Mikael! Hihi!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback