NEWS / Malmö shopping

Förra tisdagen blev det mysdag i Malmö. Vi åkte iväg från Karlshamn i den Mickes gulafara (bil) redan vid halv 10 på morgonen. Hela vägen tutade GPSen så att både jag och Micke hoppade till, den sa att vi körde för fort eller att det var fartkameror i närheten. När vi väl var inne i Malmö var GPSen bra att ha! Vi hittade en parkering nära gågatan. Det var verkligen blixterdyrt att parkera där, men eftersom vi inte hittar så bra så tog vi första bästa. Micke skulle fickparkera och råkade köra in lite i en jeep som stod bakom, men det gjorde inte så mycket för att det var bara det där stora däcket som jeepar har där bak som han nuddade. Jag stod bara och skrattade, han brukar vara så bra på att parkera annars! Vi gick in i massa affärer och det blev en hel del shopping. Vi gick och stoppade i ännu mer pengar i parkeringsautomaten och gick ett varv till och köpte ännu mer saker. När vi inte okade mer gick vi mot bilen och åkte hem. Jag ville köra eftersom Micke hade kört hela vägen till Malmö men jag fick inte det! Han tyckte inte att jag skulle köra inne i Malmö city, undra hur jag ska ta det? Han tycker antagligen inte att jag kör bra!


Du vet att jag tycker du kör bra, men jag var trött och ville hem gumman. (de går lite fortare om jag kör) Puss

Micke
2009-01-07 @ 16:26:00



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback