DAILY / Train, magazines and shoes

Micke skickade sms och väckte mig igår kvart över 11 ungefär och skrev att jag snart skulle ta tåget till honom. Fick lite panik och spang ner till datorn för att kolla. Jag skullle åka 13.07 så jag fick packa snabbt och ta bussen ner till resecentrum. Han springa in på Pressbyrån och köpa Vecko Revyn och Hänt Bild. Fick ändå stå och vänta tio minuter på tåget. Det var inte alls mycket folk på tåget och när biljetterna skulle kollas kände konduktören igen mig. Han hade köpt hamburgare av mig i måndags sa han. Jag hade ingen aning men så var det säkert. Satt två timmar på tåget och läste skvallertidningar. När jag kom till Växjö så fick jag vänta på Micke en stund. Gick lite i affärer och sedan gick jag in på Scorett och träffade Malin som jobbar där. Testade massa skor men köpte inga. Ångrar mig faktiskt lite.. Fanns ett par skit snygga Novita pumps och ett par liknande jesus-sandaler. När Micke kom fixade vi hans klocka som hade gått sönder sedan åkte vi hem till Karlshamn och solade! Riktigt skönt, man känner sig finare på något sätt.

Bild: http://www.myshoes.us/images/pumps1.jpg




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback