DAILY / Fredag:

I fredags var jag på textilhögskolan hela dagen och sedan kollade jag på textildesignernas modevisning. Det var riktigt snygga tjejer och killar som var med dock var endel kläder lite speciella men det var jätte kul att kolla på. Direkt efter modevisningen gick jag vidare till tågstationen, mitt tåg till växjö gick nämligen vid 7 tiden på kvällen. Två timmar tåg gick rätt snabbt och Micke hämtade mig på stationen. Han hade fått för sig att vi skulle till Sweden rock festivalen men när vi hade ätit Mc Donald's så började det ösregna så vi kände att det inte var någon idé. Så kvällen slutade istället med mys i soffan!

Jag tittade på bilder från sweden rock på bt. Verkade vara rätt knepigt folk där:P Ta hand om dig, puss

Elin
2009-06-11 @ 13:38:03
http://elinv.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback