DAILY / Trötta fötter

Det har varit dålig uppdatering idagför jag har nämligen jobbat mellan 8 och 5. Inte speciellt kul att jobba en lördag och speciellt inte när det har varit det finaste vårvädret hittils i år! Men men, få väl stå ut en helg i månaden med jobb! Jag fick i alla fall en underbar promenad hem från jobbet :) Känner mig riktigt trött i hela kroppen, speciellt fötterna. Skulle nog behöva ett fot bad. Vill inte ens tänka på morgondagen, börjar nämligen klockan 8 på morgonen då med, sedan hoppas jag på att få se min Micke spela hockey på eftermiddagen. Men jag kanske hoppas för mycket, han har nämligen kännt sig lite hännig idag! Så vi får se om det blir någon match för honom! Funderar på vad jag ska hitta på ikväll. Det blir antagligen Robinsson kl 8 men innan dess...borde egentligen städa min garderob. Den ser för jävlig ut! Eller så syr jag om min kjol så den passar! Det låter mer lockande än garderoben faktiskt! Vad ska ni göra ikväll? / Kram Emma




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback