DAILY / KYLAN ÄR HÄR!

Igår var det den kallaste dagen på länge och jag var tvungen att cykla till skolan på morgonen! På med vantar och halsduk! Jag har inte flyttat ner mina jackor till Karlshamn än så jag fick ta Mickes tjockaste olle på mig! Jag frös i mina converse hela dagen, fötterna var som isbitar, näsan rann som ett vattenfall!

På kvällen tog jag på mig Mickes Canada Goose jacka och drog iväg på hockey match! Micke spelade så klart och var riktigt duktg, jag tycker faktiskt att det var en ganska rolig match men det blv inte så mycket mål. 0-0 slutade sista perioden så det blev förlängning, 17 sekunder in i förlängningen kom ett efterlängtat mål och Mickes lag vann matchen! Fantastiskt. Idag känner jag mig dock lite hängig, beror säkert på vädret!
Skönt att jag är ledig från skolan imorgon!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback