DAILY / LISTAN:

Lovar du att vara ärlig? Yepp, tror det..
Du heter: Emma
Smeknamn: Hmm.. Emmapemma kanske, pappa kallar mig ibland för hönan! Brankey kallades jag i gymnasiet av killarna i klassen.
Låt som när du är ledsen sörjer till? En låt som har betydelse för situationen.
Vad tror folk om dig? Oj, ingen aning..
Stämmer det? Vet inte..
Vad får du oftast komplimanger för? Mina kläder.
Vad säger du för att imponera på någon? Inget speciellt, jag försöker inte imponera så mycket.
Hur imponerar man på dig? Vara snäll och trevlig! Bry sig om andra människor.
Brukar du skratta för dig själv? Haha, självklart!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Haha, inte än gumman!
Var bor du? Ny inflyttad till Karlshamn. (Är från Borås)
Trivs du där: Jag har bara bott där i 2 månader ungefär, men än så länge är allt toppen!
Äger du några Converse: Yes två par.
Brukar du bli för full: Häder..
Är du allergisk i mot något: Tomater
Har du haft sex idag: Nej, inte än i alla fall.
Hur svarar du i mobilen: Beror på vem det är. Bara: Hej eller: Hej det är Emma
Antal timmar sömn inatt: 7 ungefär
Sov du ensam: Noppe
Brukar du komma i tid: Alltid
När mår du bra: När jag är tillsammans med människor jag trivs med.
När blev du fotad senast: Igår, när man går Digital bildproduktion har alla kameror!!
Hur känner du dig nu: Glad, min mamma och lillasyster kommer och hälsar på mig snart!
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: Alla har fötter..man måste ha fötter...
Vad saknar du: Borås, alla kompisar och min familj!
Hade du en bra kväll igår: Yes, riktig myskväll med Micke
Favoritdryck på morgonen: Juice
Rakar du benen: Självklart!!
När brukar du oftast gå och lägga dig: Blir oftast mellan 11 och 12 på kvällen!
Är du blyg? Nej, nästan aldrig
Sysslar du med någon idrott: Noppe
Vill du hellre ha mail än brev: Brev får man ju inte så ofta längre så det är ju alltid kul!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut
Har du spytt offentligt: Nja
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Göra allt en tjej inte gör likadant som en kille..
Är du nöjd med ditt liv: Ja just nu, men jag har lång tid kvar att leva! 
Är du bortskämd: Mmm, kanke det!
Vad gör du i morgon: Umgås med mamma, lillasyster, micke och hans familj.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Beror på..
Vad längtar du till? Till sommaren och utomladnds.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja det hoppas jag!
Vad använder du för shampoo? Loreal just nu..men det är olika!
Vad är det finaste du fått? Ett halsband från Micke!
Hur gammal är du: 20!
Tycker du om någon just nu: Ja, min sambo!
Om fem månader: Jag kommer alltid tycka om honom!
Du samlar på:
Gröna eller röda äppeln: Gröna...men äter aldrig äpplen, får ont i magen!
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Oftast Micke, annars någon kompis..
Gillar du golf: Nja, Micke försöker lära mig..
Vilken tid gick du upp idag: 07.45
Har du strumpor på dig nu: Nepp, strumpbyxor.
Är det okej att gråta: Absolut!
När grät du senast: Förra veckan tror jag
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Åka utomlands, köpa bil, köpa lägenhet.
Bär du glasögon eller linser: Nej det gör jag inte
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej man ska ha på sig det man tycker är snyggt och skönt! Jag har allt från märkeskläder till secondhand!
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Mellan 9 och 12 någon gång, när jag vaknar av mig själv liksom.
Vill du gifta dig: JAA!
Vill du ha barn: Yes det vill jag!
Solar du ofta: På sommaren och ibland i solarium.
Är du bra på att laga mat: Beror på vad det är!
Hur vig är du: Inte så..var vig när jag var yngre..
Är du musikalisk? Jag håller oftast takten i alla fall..
Vad dricker du helst när du är törstig: Sodastreamat vatten!
Tror du på ett liv efter döden: Kanske
Tycker du om sushi: Ja det är riktigt gott till lunch!
Bor dina föräldrar tillsammans: Yepp
Har du tandläkarskräck: Nej jag har aldrig haft problem med mina tänder, har aldrig haf hål.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, många gånger!

(Listan är tagen från http://emmswall.blogg.se)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback