PICTURES / BOWLING





Våran kväll började på thairestaurang och efter det var det bowling som gällde. Jag kom tvåa en gång och kom sist resten av gångerna men det var jätte roligt i alla fall! Efter bowlingen åkte vi hem till mig och Micke och åt popcorn sedan gick vi in till Mingel och tog var sin drink! Riktigt mysig fredag!

ojoj! hittade dig precis i någon blogg där du kommenterat och ser att du bor i karlshamn, vad kul! :D

nattie
2010-01-24 @ 14:06:58
http://everyperson.blogg.se/

japp :D jag går med på bth fast i karlskrona... förra året gick jag dock i karlshamn fast jag bytte efter ett år till det jag går nu! vad världen är liten, vad läser du??

nattie
2010-01-24 @ 15:57:10
http://everyperson.blogg.se/

åh vad kul! jag gick också digital bild! ett år då, innan jag hoppade av... har tittat runt lite i din blogg nu och ni verkar inte göra mycket grejer som vi gjorde så där måste dom ha ändrat en hel del, :)! trivs du?



nu läser jag till sjuksköterska, en riktig helomvändning, haha... men jag stormtrivs

nattie
2010-01-24 @ 19:14:05
http://everyperson.blogg.se/

det var slappt när jag gick där med så jag förstår vad du pratar om! haha :) ja du vad gjorde vi, vi läste java, fy fan! sedan gjorde vi en hemsida över julen, klippte massa film och hade illustratorkurser... sedan läste vi maya och ljussättning och lite olika. :) fast det är ju lite utav allt det vi gjorde på ett år men..



såg att du börjat träna på motiva förresten, antar att det är sportsclub eftersom du går på pass? där uppe tränar jag med, är du nöjd? vilka pass gillar du mest? tränar du någon styrka med? :)

nattie
2010-01-24 @ 19:34:22
http://everyperson.blogg.se/

jaa jag kände igen schemat, haha! ;D oj oj två pass? shit vad grymt! haha, att du orkar. jag har inte testat allt heller, är lite av en fegis, rädd för att jag inte ska orka, haha, skulle jättegärna pröva boxen men vet inte om jag vågar, haha! skulle även vilja testa spinnig och typ motiva muskel eller bodypump eller något sådant! sedan har jag konstigt nog inte prövat aerobics heller.. är det bra? jag gillar stepklassen allra mest! den är grym! sedan vill jag prova afrodans för det tror jag kommer vara kanonkul, sedan gick jag även på salsaaerobics på fredagar och yoga på torsdagskvällar men dom har tagit bort båda dom klasserna.. dom var också mina favoriter! har testat bodyjam men det gillade jag inte alls, haha.. sedan tränar jag en del styrka och kondition! :) hur som helst så gillar jag verkligen gymmet, fint och fräscht och trevlig personal! gud nu skrev jag en hel novell här.. hahah

nattie
2010-01-24 @ 19:55:00
http://everyperson.blogg.se/

usch stackare! jag är så jäkla trött så jag orkade inte idag, eftersom jag pendlar blir det ofta att gå upp tidigt, idag halv sex till exempel! haha. japp jag bor i karlshamn med min sambo för han går på bth i karlshamn fortfarande :)

nattie
2010-01-25 @ 18:19:07
http://everyperson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback