DAILY / SATURDAY NIGHT LIVE





Jag har ju inte berättat om lördagens bravader heller. Vi var på ett ställe ute i skogen. Helt ärligt så vet jag inte vart vi var någonstans. Först så var vi här i Karlshamn på för fest och jag kan ju bara säga att vi var en himlans massa folk för vi hade hyrt en buss och den blev nästan full. Vi åkte ut en timme rakt ut i skogen ;) Och där mitt ute bland träden så fanns det ett jätte stort ute ställe, det var dansgolv med olika sorters musik i två stora hus och det fanns även en ute dansbana. Det var dansband som spelade live och det fanns även ett dansgolv med "discomusik". Jag hade faktiskt kul, synd bara att jag inte kännde mer människor som var med! Micke visste ju vilka de flesta var så det var ändå helt okej!!

Det var väldigt annorlunda och det roliga var att det var så bandade åldrar att jag såg flera i 18 års ålder och upp till säkert 60 år!! Helt fantastiskt!!

haha, kul! påminner om ett ställe där ifrån där jag kommer som heter sigges loge. fick tre olika dansgolv och där är både ungdomar, vuxna och gamla och trängs! (på olika dansgolv dock ;))

natali
2010-05-18 @ 19:10:37
http://nataliolausson.se

haha! jag kommer ifrån gislaved, inte så långt ifrån borås faktiskt. :) 7 mil typ. det är faktiskt asroligt på sigges!!! och ja, en portfolio tycker jag verkligen du ska skaffa dig, du är duktig på så mycket tycker jag, fota, sy, fixa, rita, grafisk formgivning.. you name it! :) och ja, det var en rolig och lyckad kväll! :D

natali
2010-05-18 @ 19:33:28
http://nataliolausson.se

nä inte särskilt alls faktiskt... haha. mina föräldrar är från borås och mina farföräldrar och den mesta släkten på den sidan bor kvar där också! så jag är där lite då och då. :) tänk att sverige är så litet ändå... jaså, men då får du kanske premiärbesöka i sommar då, haha! du får fråga micke vad stället ni hette som ni var på i helgen ja, blev nyfiken, ser mysigt ut! haha. men du förtjänar att höra det! :)

natali
2010-05-18 @ 19:52:03
http://nataliolausson.se

haha! är det inte tråkigt att vara ensam så mycket när mannen din är och tränar? ja jag ska typ vara hemma i gislaved hela sommaren, ska jobba där... nästa sommar siktar jag på att få jobba här iallafall! vad ska du jobba med? blev erbjuden jobb här nere men då hade jag redan tackat ja till det hemhemma, men man ska inte klaga, man har ett sommarjobb iallafall :) men ska nog stanna några dagar i juni och vänta in en omtenta, då är jag nog ensam någon vecka... får se hur det går, är van vid att jacob håller mig sällskap, haha!

natali
2010-05-18 @ 20:04:37
http://nataliolausson.se

Det var inte på Brunnen ni var på då?:)...

Ellen
2010-05-18 @ 20:27:32

Det var inte på Brunnen ni var på då?:)...

Ellen
2010-05-18 @ 20:28:04
http://esfc.blogg.se/

ah precis..Eringsboda Brunn (Brunnen) heter de..:).. kallas även Krogen i Skogen..hehe;)

Ellen
2010-05-18 @ 21:31:36
http://esfc.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback