DIY / FABULÖS GAMMELFASTER GÅR MELLAN ÄTLIGT FJÄDERGALLERI.


Denna veckan har vi illustrerat massa i illustrator. Vi fick dra 7 ord ur 4 olika burkar, adjektiv, verb, substantiv och prepositioner. Sedan skulle vi göra meningar av orden, meningarna blev ofta helt galna och orealistiska. Efter det skulle vi illustrera meningen!

Detta var den andra bilden jag gjorde och här fjorde jag mycket mer detaljer. Känner mig nöjadere med denna bilden än med den förra. Är ganska nöjd över lag, har inte använt illustrator så här innan. Jag använder det bara till text och typsnitt. Men nu fick man lite mer kött på benen om vad man kan använda programmet till!

Häftigt ju :)

Jonna
2010-10-24 @ 00:29:55
http://tiiotusen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback