DAILY / TYP JÄTTE MYCKET TEXT


Nu regnar det för fullt här i Karshamn. Det är mycket jobb och jag har noll inspiration till bloggen just nu! Det beror dels på att det är kaos hemma, vi flyttar till ny lägenhet på måndag! Så himla skönt, den vi bor i just nu har bara krånglat sedan start!! Riktigt tråkigt! Men på måndag får vi nycklarna till en bostadsrätt som vi ska renovera och redan på måndag ska vi börja med sovrummet. Vi har bott på luftmadrass i ett halv år på grund utav typ mögel i denna lägenheten så det ska bli så himla skönt att få använda våran helt nya säng!! Bloggtorkan beror också på att jag just nu har bara mitt sega mobilinternet också och det gör att det tar år och dagar innan bilder laddas upp här!

Om ca tre veckor (förhoppningsvis tidigare) blir det ordning och reda igen (hoppas jag). Jag "flyttar" hem till Borås i några månader för att bland annat ha praktik på nelly.com i deras fotostudio, vilket jag ser fram emot enormt mycket! Efter de 10 veckorna på nelly blir det 5 veckor på rekyl reklambyrå vilket ska bli himla roligt det med!

Snart mina vänner är jag på g igen!

Ps. Jag håller på med en helt ny bloggdesign också!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback