DAILY / Röda naglar?!

Det bar av ner till stan i torsdags och mitt busskort hade naturligtvis gått ut. Man kan konstigt vis inte fylla på sitt busskort på bussen längre utan måste gå in på Västtrafiks kontor eller på Pressbyrån. Jag tänkte att det skulle vara minst folk på Västtrafiks kontor så jag sprang in lite snabbt där. Som väntat var det ingen som stod i kö utan jag var ensam. Damen som satt inne på kontoret satt och målade naglarna röda. Seriöst hur kan man med att göra sådant på jobbet?! Jag skulle betala med kort så hon kunde knappt ta i kortet för att hon var rädd om de nymålade naglarna. Så gör man inte på ett ställe där man ska möta kunder!!


Så nu har jag min andra blogg tävling. Denna gång kan man vinna något som är den perfekte presenten till en tjejkompis eller helt enkelt till dig själv! Dessa är mina favoriter kan jag även säga!

Helen
2008-12-09 @ 16:39:44
http://heleeens.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback