DAILY / Run for it...

Hihi. Kom på en rolig sak nu som hände mig i fredags. Jag skulle som vanligt ta tåget till Växjö. jobbet slutade kl 17.00 och tåget skulle sedan gå från stationen kl 17.28. lite stressigt men det går....om det inte är någon enorm bilkö. Redan ut från parkeringen jämte City i Kanlleland var det en lång bilkö, där vi självklart hamnade längstbak. När klockan var ca 17.10 så hoppade jag ut ur bilen och började springa till stationen, det är egentligen inte så långt så jag hade hunnit om jag hade gått kl 5 när jag slutade men det regnade och då åker man ju hellre bil. Jag började i alla fall springa mot stationen. När jag hade kommit enbit på vägen så kom kent i bilen och plockade upp mig. Jag var så lagom trött när jag hade sprungit i mina klackar en bra bit :) Jag han tillslut gott och väl till tåget! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback