NEWS / Ny rosa mobil ♥

Åå... Igår fick jag min nya rosa mobil :) Blev jätte glad, den är så fin!!
Det blev en sådan här rosa samsung:



Men vet ni vad som hände?!!
Jag jobbade ju dubbelt igår så jag hann inte greja med den någonting, jag fixade bara så att det var rätt datum och rätt tid sen så orkade jag inte fixa mer när jag kom hem i natt vid halv 1. Så imorse så skulle pappa köra mig till jobbet, jag satt ju i bilen och skulle ta på mig vantar och mössa för att jag skulle få stå ute och vänta lite för att jag var för tidig. Jag hoppade ut ur bilen och precis när jag inte ser pappas bil längre så kommer jag på att mobilen ligger i bilen! KUL. Första dagen så glömmer jag helt bort min mobil. När butikschefen kommer så säger han så här medans han viftar med sin mobil: Det är någon som har glömt sin nya mobil idag! Och då hade i alla fall pappa ringt till honom och sagt  att min mobil fanns i hanns bil! Pappa kom precis hem, så nu har jag äntligen min lilla älskling igen! Så nu hoppas jag att vi är lyckliga i alla våra dagar!  ♥





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback