DIY / VATTENLEVANDE ABC-BOK TILLRÄKNAS INNANFÖR RIKLIG EGYTERS ALTAN


Denna veckan har vi illustrerat massa i illustrator. Vi fick dra 7 ord ur 4 olika burkar, adjektiv, verb, substantiv och prepositioner. Sedan skulle vi göra meningar av orden, meningarna blev ofta helt galna och orealistiska. Efter det skulle vi illustrera meningen!

Denna var min första mening/illustration (av2), jag känner mig inte helt nöjd, allt känns lite barnsligt liksom. Det är svårt att sätta punkt på vad det är som känns fel, kannske är det hela meningen som gör det. Men jag kan just nu inte tänka mig någon annan lösning än så här.

 

Det blev ju bra ändå tycker jag :)

Trots den knasiga uppgiften!

Jonna
2010-10-24 @ 00:28:35
http://tiiotusen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback