DAILY / FULLT ÖS

1. Min nya arbetsplats på Rekyl i Borås 2. Goda frukostar varje dag på jobbet 3. I onsdags såg jag min lillasyster spela basket (damligan) och i torsdags såg jag Borås Basket spela. 4. Jobb-mössan på 5. I fredags tog jag min lilla bil och körde mot Göteborg för att hälsa på Sanna och Linn, vi var ute i fredags och i lördags åt vi go-frukost och gick på stan 6. I söndags förmiddag och ikväll jobbade jag extra i fotostudion på Nelly.com7. I söndags var Rekyl matchvärdar på elfsborgsmatchen och vilken stämning det var, sjukt. Det hela började kl 14 med trerättersmiddag... 8. SM-guldet till Elfsborg firades med champagne och slutade med utgång på Grand hotell 9. Jag har ätit sushi två gånger på tre dagar, älskart





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback