DAILY / WEEKEND I LONDON

London var fantastiskt!! Har tagit massor med bilder, vet inte vart jag ska börja men här får ni en bild på min man på Piccadilly Circus ♥

häftig bild =)

Svar: Tack Sandra! :D
EMMABRANDMARK.BLOGG.SE

sandra
2012-09-15 @ 21:46:15
http://modeflickan.se/sandrajohansson

Hejsan tjejen, toppen bra blogg måste jgb örja emd att säga!

Jag ska åka till london om ett par månader och tänkte kolla vilka ställen du tycker att man måste besöka när man ska dit? Det skulle upskattas väldigt mycket då jag aldrig har varit där innan! :)

Kram!

Svar: Hej Hanna! Ja jag har några favoriter, själklart Zara, H&M och Topshop. De är så enormt stora, typ 6 våningar och har ALLT! Annars är Primark billigt och roligt, lite som Ullared! Sedan får du ju inte missa Victoria's secret, River Island, Urban Outfiters. Upplevelsen i klädaffären Abercrombie and fitch är annorlunda. Sedan alla sevärdheter så som buckimham palace, piccadilly circus, big ben, london eye, london bridge och tower bridge. hoppas du fick lite tips! kram
EMMABRANDMARK.BLOGG.SE

Hanna Eriksson
2012-09-17 @ 11:15:14
http://hannaeriksson.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback