DAILY / Fredag.

I fredags var det sista dagen på Wettergrens. Jätte tråkigt att behöva sluta där. Jag var nog på ett almänt deppigt humör. Emma och Kent retades och sa att jag redan var i Växjö hos Micke. Det var segt på jobbet men tillslut skulle jag ändå ta tåget till Växjö. På tåget kom det fram en äldre man och började prata samma man kom även fram gången innan när jag åkte tåg. Han visade bilder på sin bil och grejer. Jag är ju oerhört intresserad av sånt! Eller inte! Haha, men tiden går ju lite snabbare när man pratar med någon. Jag och Micke hade i alla fall en mysig fredag med pizza och Idol!  Sedan blev det som vanligt ett mysigt skumbad! ♥

Varför slutade du? Ska du flytta nu?

Jag saknar dej! Kommer hem om 2-3 veckor:)

Maria W
2008-11-24 @ 08:05:13



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback