DAILY / Bad days

Ni har säkert läst om min mobil, att jag fick den i tisdags och att jag redan i onsdags glömde den i pappas bil. Ja i alla fall.. Sedan i onsdags skulle jag köpa busskort på vägen hem från jobbet, jag gick från Knalleland till stan och gick in på pressbyrån och köpte kortet. Nästa morgon (torsdags) tog jag bussen till jobbet och kom lite för tidigt dit så jag gick in på Ica och skulle handla mat som jag skulle ha till lunch. Då märkte jag att mitt bankkort var borta och trodde att det låg i min andra väska. Jag ringde till mamma så att hon senare skulle komma med mat och hon sa att jag skulle be min lillasyster kolla om kortet låg hemma. Men lillan hittade det inte.. Så började jag prata med jobb Emma och kom på att jag hade satt i mitt kort i chippläsaren på pressbyrån så Emma ringde dit och där låg kortet! Mamma åkte och hämtade kortet och kom med mat till mig i alla fall! Och idag har bara varit en trött och seg dag efter en låång vecka med massa jobb! Skönt att komma till min älskade Micke så här en fredagkväll och slapna av till idol. Jag hoppas för övrigt att Kevin och Alice kommer till final. Lars åker nog ut idag, han var riktigt töntig och jätte dålig idag! Hoppas alla får en bra kväll ♥





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback