DAILY / Marbo Basket

Fick en kommentar från Jerre för en stund sedan och blev riktigt glad :D Jag har nämligen spelat basket Marbos div1 lag men gör inte det längre, jag känner att jag inte har den tiden. Men så skickade Jerre ett litet gulligt inlägg om att hon saknade mig i laget och jag kan ju bara tala om att jag saknar laget med :) Måste komma och kolla på någon match snart. Min lillasyster spelar ju i det laget och hon har varit jätte duktig de senaste matcherna och till och med fått knallar i Boråstidning!! Grattis lillan ♥ Jag hoppas verkligen att det kommer gå bra för er i år med ny tränare och många nya spelare i laget! Jag ska verkligen försöka komma och heja på snart! ♥



Jerre, Kajsa, Carro, Hanna, Anna, Jessi, Hille, jag, Emma och sist men inte minst Kicki!

ja fi fasen..saknar också dig me i laget!! saknar verkligen vårat gamla lag! inget kommer nånsin slå våran tid tillsammans :) kram på dig!

kicki
2008-10-31 @ 22:08:18
http://nybomkicki.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback