DAILY / Min Micke ♥

Allting började för snart ett och ett halft år sedan, jag skulle göra min allra första resa utomlands med mina kompisar. Vi åkte till Bulgrien där vi självklart bodde mitt på Sunny beach. Varken jag eller mina kompisar hade fyllt 18 så det var föräldrarnas underskrift som gällde. Vi var mycket positivt nervösa och tillslut bar det av! Redan på flygplatsen i Göteborg spanade vi in ett gäng killar som vi sedan inte såg för ens på bussen på väg mot hotellet. Killgänget från Tingsryd skulle självklart bo på vårat hotell så redan när vi skulle checka in så pratade vi med dem. Vi kom ganska sent till hotellet men killarna ville genast ha med oss på förfesten och sedan en rundtur ut bland krogarna. Jag kom snabbt överens med Micke och hela veckan var han så gott som min. Efter den resan har jag och Micke haft ett distansförhållande sedan 12 juni 2007. Vi skulle egentligen ha flyttat ihop nu i oktober, vi har en lägenhet i Växjö ihop men den har vi precis sagt upp så vi ska vara ute ur den första december. Micke fick nämligen ett hockey kontrakt i Mörrum nyligen och innan spelade han i Tingsryd. Att pendla 10 mil till träningen var inte att tänka på så nu får vi se hur det blir. Just nu bor vi längre bort ifrån varandra än vad vi har gjort någonsin. Jag i Borås och Micke i Karlshamn, ca 30 mil. Han är den allra bästa jag har och jag hoppas att vi snart kommer ordna upp allting så vi kan bo ihop. ♥



Bulgarien-07, första bilden på mig och Micke ♥

Håller tummaran för er gumsi:)

Hoppas man får träffa Micke snart!!

Pöss

Sara
2008-10-28 @ 10:08:22
http://s82.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback