DAILY / Morgon mys

jag har precis vaknat, sitter i soffan under ett täcke och kollar på tv. Ganska mysigt faktiskt! kom till växjö igår kväll, trodde att Micke skulle hämta mig på  stationen men nehe då..då var han förtfarande i Mörrum och alla som han skulle åka hem med hade inte ens hoppat ut ur duschen.. Så jag fick gå hem, det är inte alls långt men det regnade. När jag kom till lägnheten ringde Josefa så det var kul att prata med henne lite, det var så längesedan. Fick förresten veta igår att jag ska jobba några veckor på Wettergrens butik  i knalleland i Borås, den som liger jämte ica och apoteket. Träffade tjejen som jag skulle jobba med där igår, hon hette med Emma och verkade jätte trevlig! Tror att detta blir toppen. Tänkte gå ut och gå en sväng nu får väl se om det blir i stan eller om det blir runt i områderna bara. Det är jätte fint höstväder  här idag så måste verklugen gå ut en stund!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback