DAILY / Trägårn

Jag och Josefa har pratat hela veckan om att vi skulle gå ut igår eller i alla fall hitta på något. Det slutade med att jag tog med Micke till Trädgårn i Borås och träffade Josefa och Gustav där! När jag sa till mamma att jag skulle till Trägårn så undrade hon om det var min stil att gå dit, jag sa att jag inte visste för att jag inte hade varit där förut. Först så fick jag och Micke stå nästan en timma i kö för att komma in sedan så var det ett punkband som spelade. Det var vaken min eller Mickes grej egentligen. Jag tycker i och för sig att det är roligt att hitta på lite konstiga saker ibland men Micke surade ihop totalt. Okej att det inte var det roligaste jag har gjort men det fanns faktiskt en hel del roliga människor att kolla på. Efter punkbandet så skulle De lyckliga kompisarna spela och då blev det genast ännu mer konstigt folk som hoppade runt i lokalen. Jag och Micke var i alla fall kvar till halv 1 sedan orkade inte vi vara kvar där mer. Josefa och Gustav skulle åka hem kl kvart i 3 så speciellt Micke tyckte synd om henne. (Efter som det var han som tyckte att det var fruktansvärt tråkigt)

Kan väl hålla med mamma att det inte var min gjrej riktigt, men super tråkigt var det ju inte heller! Eller vad säger du Micke?!



Långis Emma och Kortis Josefa ;)
Jag får böja mig och josefa får sträcka sig! ♥





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback