DAILY / Träning och Knalleland

Nu i eftermiddag har jag och mamma varit duktiga, vi har nämligen varit på gymmet! Jag sprang först i tjogo minuter på ett löpband sedan så blev det lite all möjlig styrketräning. När det var som jobbigast att göra situps så kom en lite äldra man fram till mig och sa: Men det där behöver ju inte du göra med din platta mage, det är ju jag som behöver göra det! Jag viste inte om jag skulle skratta eller gråta, men tillslut fick jag i alla fall fram ett leende! Kul att han tyckte så men det var ju inte lika roligt att han hade spanat in mig! Efter träningen åkte jag och mamma till Knalleland vi gick i alla möjliga affärer och jag köpte bara ett fotoalbum där jag ska sätta in alla bilder från Magaluf! Jag fick även lite insperation, satte nämligen fast rosetter på ett par höga stumpor när jag kom hem, de blev riktigt söta faktiskt!




Emma, jag och Elina

Å, till Magaluf styrde vi vår sista resa...



Josefa, Emma, Elina och jag ♥





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback