DAILY / Jobb och annat.

Jag jobbade sent igår och vi trodde att det skulle komma jätte mycket folk efter Elfsborgsmatchen så vi förberedde oss för en jätte rusch. Men det gjorde det ju inte. Vi gick istället runt och pratade om lite alltmöjligt, som tillexempel tv-licensen, att man antagligen inte behövde betala den för att vi var med i EU. Men jag hade ingen aning om sådant. Det var jag och tre killar som jobbade sent, så det var tur att tiden gick snabbt ;) Det var faktiskt lite allmänt flummigt hela kvällen igår! När jag skulle köra hem var jag nog alldeles för trött för jag glömde mobilen på jobbet så det var bara att vända och hämta den! Tur att jag inte hann köra så långt!


Idag på förmiddagen gjorde jag i ordning mina naglar och gjorde en hår inpackning. Måste egentligen städa mitt rum med, men får se om jag orkar det om en stund.
 

Outfit :

  • Stjärn örhängen från Faith
  • Halsband från George Jensen
  • Svart topp från Ginatricot
  • Skärp från Mamma
  • Chinos från Lindex
  • Skor från Converse
  • Vitt pärlarmband från Tomas Sabo
  • Armband med färger från Mallorca








vilken skönhet ;)

Sara
2008-10-22 @ 23:39:27
http://s82.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback