DAILY / FLY LITTLE BIRD

Jag vaknade av ett konstigt ljud nu på morgonen. Jag kollade på klockan och den var 05.56. Ljudet kom utifrån, jag tänkte först att det var en bil eller någon som gick utanför. Det liksom knastrade kan man säga. Men det fortsatte en bra stund och jag kunde inte sova. Sedan kom jag på vad det lät som. Det lät som om någon kastade upp grus på mitt fönster. Men varför skulle någon göra det klockan 6 på morgonen?! Jag var tvungen att gå upp och kika.. Jag var jätte försiktig när jag kollade ut bakom rullgardinen...och vet ni vad det var? Det var en liten fågel som om och om igen tog lite sats och flög in i mitt fönster. Stackars liten. Jag drog upp rullgardinen lite se den blev rädd och flög iväg.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback