DAILY / IMORGON ÄR DET JULFEST SOM GÄLLER

Det är julfest imorgon med Mickes hockey! är riktigt taggad inför det faktiskt! Ska bli riktigt roligt! Först så ska Sandra fixa mitt hår, sedan ska alla tjejer vara i vipen i ishallen och sedan ska vi möta killaran och äta julbord! Efter det blir det säkert Harrys med! Kul, längtar som tusan! Nu är bara frågan vad jag ska ha på mig?!?! Egentligen ska man kanske ha något rött, men äger typ inget plagg som är rött så har ingen aning!


Denna klänningen kanske? Men den vill jag kanske ha på nyår!

Eller något sånt här? Ska jag tänka om helt? Vilket är finast?

Annars är denna klänningen med fin!

HJÄLP!?


första, den silvriga, asnice! :D

sanna
2009-12-18 @ 14:04:07
http://sannaseastar.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback