DAILY / STANDING ALONE, WONDERING WHERE YOU ARE..



Är så trött på min mobil! Jag har en snygg rosa samsung, som jag gillar grymt mycket! Men för några veckor sedan gick min touchskärm sönder och den var tvungen att åka in på lagning! Efter två veckor fick jag tillbaka den och då stod det klart och tydligt att de hade bytt min skärm och att allt skulle fungera korekt! Men det gjorde den inte, touchskärmen var fortfarande helt svart! Så då fick den åka rakt in till värkstaden igen! Och i förrgår var jag och skulle hämta min mobil för andra gången och vad tror ni händer då?! Jo den är så klart inte fixad! Så skärmen är fortfarande bara svart! Nu är min lilla älskling inne på sjukan för tredjegången! Stackarn!
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback