DAILY / MELODIFESTIVALEN

I fredags satt jag bänkad framför tv:n med chips och godis när den första melodifestivalen drog igång. Alla låtar var ju långt ifrån bra och jag förstår inte hur den där Ugglas kom så långt och sedan ändå kom vidare. Jag blev mest imponerad av Petras alla ombyten och vilka snygga kläder hon hade! Ja, nästan alla ombyten var i alla fall fina. 

Mamma skickade sms och undrade hur vi skulle rösta. Jag och Micke skulle röstat på1,4,6 och 8. Jag skrev även att jag absolut inte skulle rösta på Ugglas.

Min lillebror John tyckte att 1,5 och 8 skulle gå vidare. Pappa och mamma gillade 5 och sedan tyckte pappa nummer 7 också så klart. (Ugglas) 

Bara för att Ugglas gick vidare skrev jag till mamma att hon skulle be pappa sluta rösta.

Mamma skrev tillbaka att han redan hade röstat 10 gånger och att min lillebror John tyckte att det var skandal. Hon skrev även att pappa hälsade att bästa låt vinner. 

Precis efter det gick Ugglas inte vidare och jag skrev att John kunde vara lugn.

Men lika snabbt efter det gick hon ju vidare ändå!! Herre gud!
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback