DAILY / Shopping och myskväll

Jag och Mickes mamma har varit i stan nästan hela dagen. Vi gick i alla affärer som finns i hela karlshamn och jag fick med mig en hel del hem! Jag köpte en tröja, ett par byxor och glitriga stumpor och allt detta ska jag visa er en annan dag. När vi sedan tröttnade på stan gick vi och fikade sedan kom Micke och hämtade oss.

När vi kom hem gjorde jag och Micke i ordning oss och gick sedan ut och åt på restaurang. Det blev thaimat och vi åt nudlar, kyckling, räkor och grönsaker, till efterrätt blev det för min del friteradebananer och glass och Micke åt bananasplitt. Det var hur mysigt som helst och maten var jätte god.

Just nu ligger min lilla gubbe helt utmattad jämte mig, tror till och med att han sover. Jag borde nog med lägga mig jämte honom snart, ser väldigt lockande och mysigt ut! Sov gott!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback