DAILY / Because I have a bad day....

.... Dagen började med att jag tappade ut minsta lilla sminkpartikel på hela badrumsgolvet. Det var bara att börja plocka upp allt och lägga snyggt och prydligt i sminkväskan. Eftersom det är söndag idag så åkte jag hem från Micke med tåget. När jag skulle beställa biljett på internet så funkade först inte SJs hemsida, katastorf. Jag fick efter många om och men ihop en mobilbiljett och kunde lungt gå ner och äta frukost. Trodde jag... Nähä då det kunde jag verkligen inte för att SJ skickade tillbaka allt som allt 17 sms där det stod att jag hade köpt en biljett från dem! Hel knäppt, SJs server måste fått något ryck. Micke tränade så hans pappa fick köra de dryga 10 milen till Växjö för att jag skulle hinna med tåget. Hatar att åka ifrån min gubbe! :´( Jag hade hur mycket packning som helst så allt blev dubbelt så krongligt med! Väl på tåget undrade tågkonjuktören vad det var frågan om efter som jag hade fått så många biljetter till mobilen. Hon kom faktiskt fram till att jag hade kunnat bjuda 16 prsoner till på tåget utan extra kostnad. Grymt! Synd att jag inte hade så många vänner på tågstationen i Växjö som skulle till Borås! Nu är jag i alla fall hemma och ska snart hjälpa mamma och pappa med middagen. Det blir helstekt kyckling med ris och pappas special sås! MUMS!!





Hade med mig min bamsestora väska från Louis Vuitton.
Mina 2 nya jackor från Lindex.
En påse med skor, tidningar och smothie.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback