DAILY / Mys dag med munkar


Idag har jag och Micke bara myst runt på stan. Vi var inne på en tatueringsstudio där Micke ska tatuera sig i sommar och letede efter liknande tatueringar som han vill göra. Vi köpte ingenting med oss hem förutom varma munkar som vi fikade när vi kom hem.
MUMS, munkar är unerbara!


Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska ha på mig ikväll när vi ska på avslutningsfest för Mickes chef. Jag har ju inte så mycket kläder med mig hit till Karlshamn men något har jag väl att välja på. Jag tror det blir en långärmad spets tröja med en tubklänning och strupbyxor. Det blir självklart högklackade skor med, Micke kommer inte tycka om det efter som jag ser längre ut än honom i de skorna. Men det får lillagubben tåla!




Bild: http://www.matklubben.se/cache/5/a/9/5a95d0d11bd7f2d365c3a40e9eb9c526.jpg





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback