DAILY / BRÖLLOPET

Jag tänkte berätta lite om Bröllopet mellan Mickes kusin Therese och hennes kille Marcus. Han ju inte riktigt med det innan jag åkte. Bröllopet började kl 1 i Asarums Kyrka. Bruden och brudgummen var hur fina som helst som en riktig prins och prinsessa. Sermonin var jätte fin med passande sånger. Efter kyrkan blev det att kasta ris och rosenblad och självklart gratta de nygifta paret. Alla tog sig vidare till en lokal där vi åt trerätters middag och sjöng massa roliga sånger och så blev det själklart flera rörande tal av gästerna. Mickes storasysters man Martin sjöng en jätte fin variant av Rihannas låt Umbrella med svensktext!  Det blev en tårta i tre höga lager och efter det började bröllopsdansen och partyt. De hade servitriser och bartender och allt var gratis i baren! Så lite fylla blev det allt! Vid midnatt rullades en vagn ut med korv och bröd som var välbehövligt för de flesta!

Tyvärr lägger jag inte ut några bilder från bröllopet med respekt för att brudparet ville ha det så!
Dock tog Mickes pappa super fina bilder på mig och Micke och de kommer säkert upp när jag har fått dem.

Tack till brudpatet för att jag fick vara med och alla andra för en underbar dag som man sent kommer glömma!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback