DAILY / MIN TORSDAG: MYS och PARTY + städ och lite annat


Helt stört. Jag kom hem för typ mindre än en halvtimma sedan och vet ni vad jag gör? Jag bloggar, städar rummet och äter snickers! Haha. Klockan är ändå lite över 3. Jag väntar på att lillasyster ska sluta jobbet så jag kan lägga mig. Efter som jag ändå är här så kan jag ju berätta om vad jag gjorde ikväll.
Jag träffade Emma, Josefa, Elina, Anna, Josefin, Amanda och Rebecca på Café Viskan och där satt vi och drack cider, vin och öl. Rigtigt mysigt. Vi gick därifrån när det stängde och sedan gick vi vidare till Swing. På Swing var det bara massa små människor så vi gick vidare till Harrys och där blev det genast bättre. Egentligen var det fullt men vi kom in bara för att Josefa fyller 20 idag! STORT GRATTIS GUMMAN! Rolig kväll tjejer! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback