DAILY / IBLAND BLIR MAN RIKTIGT TRÖTT!


Så typiskt! När skorna äntligen har kommit så går det sönder vid första testen! :( Ibland blir man irriterad! Det är nog inte meningen att jag ska ha dessa skorna alltså! Först var de för stora och nu detta! Tog typ en timme för mig att få av dem, Felicia skrattade så hon dog när hon försökte hjälpa mig att få av dem! Sista gången gillt, ska byta dem och se om det är något fel på nästa par! Hoppas jag verkligen inte!!!!!!!! Skorna är förresten från Dinsko!

jag har också sånna skor. och samma sak hände mig. jag blev så sjukt förbannad, för skorna är ju så snyggggga!!! jag stack och bytade dom och dom som jag har nu är hela och har varit det i snart 2 månader..:)

Emma Hiltunen
2009-10-28 @ 21:04:03
http://emmmmmis.blogg.se/

så bra, dom nya kommer säkert inte gå sönder:D

åh tack så mycket snällis :D ska åka om några timmar, woho:) ha det goooodie!

Emma Hiltunen
2009-10-28 @ 22:51:35
http://emmmmmis.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback